2014. június 30., hétfő

10. Kritika - Árnyak nélkül


Fejléc: A fejlécen lévő szereplők szépen vannak kivágva, de azon belül a fejléc nem tetszik, hiszen alig van rajta valami. Az rendben van, hogy a képek, amik rajta szerepelnek szépen össze vannak mosva. De nekem túl üresnek tűnik. A szereplőket is közelebb raktam volna egymáshoz. A felirat is alig látszik és betűtípus sem a legjobb. A legtöbb olvasó a fejléc alapján ítélkezik, és szerintem jobb lenne, ha csinálnál egy újat vagy kérhetsz akár tőlünk is.

10/5

Háttért és kinézet: Meg kell mondjam nekem már a sablon sem tetszik. És mi az a fehér szín a fejlécnél?
A háttér illene a fejléchez, ha a sablon nem rontaná így el. 
Az oldalakat nem a fejléc alá helyezném, hanem oldalra, mert ott jobban mutatna. Külön tetszik a modul sávban található szövegdoboz, amiben leírod a történet ismertetőjét. A chatet én átlátszóvá tenném, mert így sokkal jobban mutatna. A zenelejátszóval sincs bajom, de jobb lenne, ha az olvasók által indulna el, mert a legtöbben nem szeretik, ha azonnal elindul. Az első számot pedig imádom.

10/5

Történet: Elolvastam a prológust, és az első három fejezetet. A prológussal nem volt bajom, de a többivel viszont igen. Szeretem az ilyen sztorikat, és a csontvárost is, de ez nekem túl elsietett volt.
A lány kér egy italt magának és a barátjának, de közben megjelenik Leo, aki már rögtön vele akar lenni?
Nem is ismeri, de rögtön rámozdul, ami eléggé sietős volt szerintem.
Alig voltak a bárban és, hopp otthon is vannak. Leo is megjelenik és minden titokra fény derül. Én húztam volna még egy kicsit, hiszen ismerjék meg jobban egymást. Na és a harmadik fejezetnél akadtam ki.
Andrea már bele is szeretett? A végére már szinte untam az egészet, és így nem olvastam tovább. Pedig, ha ez nem történt volna meg, akkor olvastam volna tovább.

10/3

Helyesírás: Nem találtam helyesírási hibát, attól függetlenül, hogy van még mit fejlődnöd.

10/9

Összegezés: 40/22

2 megjegyzés: