2014. június 26., csütörtök

5. Kritika - Egy megtört lélek


Fejléc: Mivel most kezdted a történtet nem tudok belekötni a fejlécedbe, hiszen nincs is.
Ha szeretnéd mi csinálhatunk neked, csak kérned kell valamelyikünktől.

Háttér és kinézet: A háttérről semmit sem tudok mondani mivel csak egyszerű fekete színű. Viszont tudom, hogy most kezdted, de jól jönne egy chat. Mivel a legtöbb ember lusta így sokszor oda írnak. A zenelejátszó nem tetszik, mert amikor rá megyek a blogra rögtön elindul, és a legtöbb ember, aki betéved utálja a rögtön elinduló zenét. Szerintem úgy kellene, hogy az olvasó indítja el nem pedig magától indul el. Az első zene viszont illik a történethez. Cseréket is rakj ki szerintem, mert így sokkal több olvasót szerezhetsz. Én a helyedben pipákat is raknék ki, hogy véleményezzék a fejezetet, ha nem fognak komit írni. Ha már a fejezeteknél tartunk rakhatnál ki gif képet vagy esetleg egy sima képet. A fejezet elejére vagy éppen pont a fejezetbe, ami természetesen oldalt helyezkedjen el.
Egy mozgóképet rakhatnál ki a modul sávba, és alá pedig kerülhetne a történet ismertetője. A szereplők kinézetéről sem tudunk semmit, ami a legfontosabb. Csinálj nekik egy külön oldalt plusz még a fejezeteknek is. Tudom, hogy hiányoznak, ezek a dolgok, de csak segítségként mondom, nem pedig bántani akarlak vele.

Történet: Érdekes egy lány karakter ez a Hanna, mondjuk külön az tetszett a fejezetben, hogy nem volt nyálas, mivel utálom az olyan történeteket, ahol a főszereplő csaj már nagyon sajnáltatja magát. Csak, azt hiányolom belőle, hogy nem tudtunk meg semmit sem a múltjáról, csak annyit, hogy ez a pasi, akit megölt, régen bántotta. Én leírtam volna egy prológusba, hogy mi miért történt és, hogy a lány miként változott meg. Igazi horror sztori, ami nem tántorított el attól, hogy végig olvassam, de néhol egy kicsit sietősnek találtam a történéseket. És egy vonat, hogy siklott ki egy holtest miatt? Aztán meg felrobbant? Ilyet még nem hallottam, bocsi. Lehet, hogy én nem értek hozzá, csak nekem ez nagyon furcsa volt.

Helyesírás: Nem találtam benne semmilyen hibát. A lány szemszögét szépen leírtad úgy, hogy ebbe nem tudok belekötni.

Összegezve: Szerintem addig, amíg nincs teljesen kész a blog nem pontozlak..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése