2014. június 26., csütörtök

7.Kritika - Kill me after then


Fejléc: Nagyon szép a fejléced, a képek szépen vannak összemosva és a szereplő is jól ki van vágva.
Egyetlen egy bajom van vele, az pedig nem más, mint a felirat. Szép a betűtípus, de szinte alig tudtam ki olvasni mi a blogod címe. Én a helyedben világosabb színnel írtam volna rá. Még az zavar, hogy ha rá megyek a fejlécre elmozdul. Lehet, hogy szép, de egy kicsit zavaró. Szerintem ott a jobb oldali felirat sem kellett volna rá. Ezektől a dolgoktól eltekintve szép a fejléced.

10/9

Háttér és kinézet: Na most nyugodtan mondhatom azt, hogy végre egy olyan háttér, ami illik a fejléchez. Mivel a fejléced sötét így remekül passzol hozzá a világos szín. Külön tetszik az, hogy kiraktad a történet ismertetőjét. Plusz pont azért, mert a történetnek van trailer-e. Így szerintem több olvasót szerezhetsz. Jó, hogy kiraktad a pipákat, mert a legtöbb olvasó lusta komit írni. Csak egy dolgot tegyél meg, azt tedd világosabbá.

10/10

Történet: Beleolvastam mindegyik fejezetedbe, és Brooke személyisége megfogott. Erős, és határozott lány nem úgy, mint a testvére. Jake kifejezetten tetszik, amit nem sűrűn szoktam mondani senkinek sem. Nem tűnik sablonos sztorinak, és hál istennek nem fanfiction. Viszont a fejezetben lévő képek lehetnének egy kicsit kisebbek. A másik problémám pedig, hogy ritkán vannak fejezetek, és volt amelyik rövid.

10/9

Helyesírás: Néhány helyen láttam pár lemaradt betűt, és egy két helyesírási hibát, de attól függetlenül szépen írsz.

10/9

Összegzés: 40/37

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy ilyen hamar végeztél vele és a szavaidat is. Nagyon hálás vagyok érte.
    Xx Cherył S.

    VálaszTörlés