2014. augusztus 13., szerda

38. Kritika - The Mafia


Fejléc: Mikor először megpillantottam a fejlécedet, megörültem, mert nem fanfiction, és gondolok itt az 1D bandára. Szerintem remek szereplőket raktál rá a fejlécre.
Szépnek szép a fejléced, de nekem túl üres, és az összemosott képek alig látszanak. Mivel jobb oldalon van egy pisztoly, azt jobban ki lehetett volna emelni, hiszen maffiás blogról van szó. A szereplők szépen ki vannak vágva, de túlságosan is beleolvadnak a fejlécbe, és mintha csillogna a fejük. A fiú mellette van egy hosszú csík nem tudom, hogy mi akar lenni, de az ott eléggé zavaró. A betűtípus tetszik, és látható is.
Én csak az elmosott képeket erősíteném meg, a szereplőkkel együtt, mert úgy szerintem szebben mutatna, de ez az én véleményem. Ezektől a dolgoktól eltekintve szép a fejléced.

10/8

Kinézet: A háttér pontosan passzolna a fejléchez, ha nem lenne ennyire sötét. Világosabb háttérrel jobban mutatnak a blogod. A jobb oldalt található menüsáv szép, mert beleolvad a sablonba. De ahogy belenéztem a szereplők modulba, hát az nekem egyáltalán nem tetszett. A mellettük lévő leírás fehér, és ki van jelölve fekete csíkkal, ami nem valami szép. A modulsávban is megtalálhatóak ezek a képek. Szerintem felesleges két helyre is kirakni, elég ha csak a menübe rakod bele őket. Ráadásul, ami kint van Selena-ról kép az túl kicsi a Logan-hoz képest. Ami még zavar, hogy rá mentem a fejezetekre, és eszméletlen nagy fehér csíkkal ki voltak emelve a részek. Ezen jobb lenne változtatni.
Én a helyedben a modulsávba kiraknék egy gif képet, és alá a történet ismertetőjét. Ezt azért mondom, mert a legtöbb olvasó elég lusta arra, hogy visszakeresse az ismertetőt vagy esetleg a prológust.

10/5

Történet: Mint mondtam, amikor megpillantottam a szereplőket, örültem nekik, mert szimpatikusnak tűntek.
De, ahogy beleolvastam a történetedbe, hát nagyot kellett csalódnom. 
Meg mondom neked őszintén úgy elkapkodtad az első fejezetet, hogy csak néztem magam elé, és azt sem tudtam, hogy mi van. A lány a kocsiban ül, és hopp már ott is vannak Los Angeles-ben. Utána megint repülünk az időben, és már aznap elrabolják. Nathan megsebzi, pedig igen fontos számukra a pénz miatt. Megfenyegetni kellett volna nem pedig megvágni. Ez kissé morbid. És megint telnek a napok így a lányt elengedik. 
Ha valakit elrabolnak az mély nyomot hagy benne. De, ami még furcsább megint eltelik egy hét, és sehol semmi. Nathan pedig addig nem hagyja békén míg fel nem veszi a telefont, és a semmiből elfogadja az ajánlatát, és maffiózó lesz? 
Hát elég furcsa egy történet meg kell mondjam. Ezt nem sértésnek szántam és szerintem jobb lett volna mindent részletesebben leírni, mert így az olvasó teljesen bele élhette volna magát a történetbe, de így szerintem nem sok mindenre megy ugyanis úgy haladtál a történésekkel, mintha valaki pislogna. Ügyelj ezekre a dolgokra.

10/3

Helyesírás: Már az első fejezetnél szúrta a szememet, a rengeteg helyesírási hiba.
Mióta írjuk külön azt, hogy Franciaország, és Németország?
Miután leírsz egy mondatot ne millió pontot tegyél oda, hanem csak egyet. És a következő mondatot pedig kezd nagy betűvel. Vessző hibád is vannak bőven, amire figyelj egy kicsit oda. Használj Word-öt, ami segít megtalálni egy elírt szót vagy helyesírási hibát.

10/5

Összegzés: 40/21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése