2014. augusztus 16., szombat

39. Kritika - Veled, de nélküled


Fejléc: Amikor rá néztem a fejlécedre rögtön egy szó jutott az eszembe.Borzalmas. Ez a fejléc szinte üres. Rá helyeztél három embert, de azon belül semmi sem található rajta. Avril, és Harry szépen ki vannak vágva, de Demi-ről ez egyáltalán nem mondható el. Az alakja körül van egy fehér csík, és a körülötte lévő fekete háttér így még jobban kiemeli. Szerintem felesleges a fejlécre, azok a háromszögek, mert nem hiszem, hogy illik a történethez. Rakhattál rá volna olyan képeket is, amik a történetedhez kapcsolódnak. 
A fejléc mérete sem az igazi, mert ez hasonlít egy facebook borítóképhez, mint egy fejléchez. A felirat látható, ami jó jel, de a betűtípusa szintén nem tetszik. A "Veled, de" szintén lehetett volna fekete színű, vagy inkább az egész felirat szürke. Én a helyedben csinálnék vagy csináltatnék egy másikat, mert így nem fogod vonzani az olvasókat. De ez a te döntésed.

10/1

Háttér és kinézet: Meg kell mondjam, már a sablon sem tetszik, de ebbe igazán nem akarok belekötni, hiszen ha neked ez elnyerte tetszésedet, akkor semmi gond. A háttér passzol a fejléchez, és nem túl sötét. Az oldalt megtalálható menüsávban viszont nem találtam hibákat. A chat is szép, ami passzol a háttérhez. Szerintem jobb lenne, ha csináltatnál egy trailer-t, ami vonzaná az olvasókat. Ahogy végig néztem a blogodon már azt hittem, hogy nincsenek is cseréid, de utána észrevettem, hogy az oldalak menüpontban van. Kérjél cseréket, és így sokkal több olvasóhoz juthatsz.

10/7

Történet: Bár csak két fejezet van fent, de engem akkor sem fogott meg a történet, és nem csak azért mondom ezt, mert utálom Harry Styles-t, hanem mert a történet nekem túl elkapkodott volt. A prológusban azt sem tudtuk meg, hogy Harry hogyan jött össze Diane-nel. Még nekem az is furcsa volt, hogy amikor haza megy a főszereplő lány megtudja, hogy az anyját kirúgták. 10 év után pont őt rúgják, és pont akkor, amikor szakítanak Harry-vel.
Én a helyedben egy kicsit részletesebben leírtam volna a  lány érzéseit, mert így az olvasó teljesen bele élhetné magát. A fejezetek is lehetnének hosszabbak, és rakhatnál bele gif-ket, vagy képeket, hogy az olvasó eltudja képzelni, hogy mi történt. Jó volt látni, hogy Diane anyukájának a szemszögéből is volt egy kis részlet.
És bosszút áll Harry-en, mert az képes volt megbántani a lányát? Ez minden szülőt komolyan érint, de támogatni kellene a saját gyerekét abban, hogy minden rendben lesz, és talál magának egy rendes fiút, aki majd mindennél jobban fogja szeretni. Reméljük June fel fog épülni, bár azt sem tudjuk, hogy mi baja van. Harry meg volt olyan bunkó, hogy nem kísérte be a kórházba. Ráadásul elhívja Diane-t egy kávézóba, és ott közli vele a rossz hírt.Ez szemétség volt főleg, hogy elmondta neki, hogy mit vágott az anyja fejéhez.
Nem sokkal később pedig a kórházba megy Diane után. Furcsa egy gyerek ez a Styles.
Azt tanácsolom, hogy egy kicsit hosszabb fejezeteket írjál, és a szereplők szemszögét részletesebben írd le, és ne kapkodj.

10/3

Helyesírás: Észrevettem, hogy néhány helyen múlt időt használsz a jelen helyett. Szerintem nem nagyon vehető észre, csak akkor, ha az ember jobban oda figyel. Láttam helyesírási hibákat, és ha bizonytalan vagy egy szóban, akkor a fejezetedet írd meg Word-ben az sokat segít.

10/8

Összegzés: 40/19

2 megjegyzés: