2014. augusztus 19., kedd

42. Kritika - Rule the World


Fejléc: Hát nem mindennapi fejléc.Sok helyen láttam már ilyet, és egyre jobban tetszik. Szépen megvan csinálva, és a színek is passzolnak egymáshoz. A rajta lévő lány szinte beleolvad, és így fantasztikusan mutat.
Egyetlen egy dolog zavar engem. Bal oldalt van két angol felirat, ami szerintem tök felesleges oda. Ezt azért mondom, mert úgy jobban kiemelné a fejlécedet. Mondjuk nem látom rajta a blognak a címét sem, vagy talán csak én vagyok vak. Ezektől a dolgoktól eltekintve nagyon szép lett a fejléced.

10/10

Háttér és kinézet: A színek passzolnak egymáshoz úgy, hogy ebbe nem tudok belekötni. Ami engem zavar, hogy a főoldali menün kívül semmi más nem található. Gondolok itt a szereplőkre, a történet ismertetőjére. Kirakhatnád ezeket, bár lehetséges, hogy feleslegesen szóltam bele, mert az olvasókra bízod a szereplők kinézetét. Rakhatnál ki chatet, mert a legtöbb ember oda ír komit, ha nem nagyon lusta. Általában cseréket is szoktak ott kérni, és szerintem azt is kirakhatnád. A fejezeted alá rakatnál ki véleményezést, hogy pipáljanak az olvasók, mert sokan azt választják komi helyett. Még csak egyetlen egy dolog zavar hogy a fejezet elején alig lehet látni a betűket, mert annyira világos. Én szerintem jobb lenne, ha egy kicsit sötétebb lenne, és a betűméretek egy kicsit nagyobbak lennének.

10/6

Történet: Hát nem sok mindent tudtunk meg, a főszereplő lányról. Még azt sem, hogy hogyan néz ki. Esetleg, hogy mit szeret, de gondolom a fejezetek haladtával sokkal több dolgot tudunk meg róla. Tudom, hogy ez egy nem csöpögős story, de azért több érzelmet is bele lehetne vinni. Szinte siettél a dolgokkal, mert a lány egyik percben az utcán van a másikban pedig az óceán partján, ami szintén nem tart sokáig. Gondolkodik pár percet majd hazamegy. Szerintem lehetnének hosszabbak a fejezetek, amit egy picit alaposabban írnál le. 
Félre ne érts, nagyon szépen írsz, de mindenkinek van még mit fejlődnie. Mindenesetre még nem találkoztam ilyen bloggal úgy, hogy sok sikert hozzá.

10/7

Helyesírás: Nem találtam elírt szavakat, és vessző hibákat sem, ami szép teljesítmény. 

10/10

Összegzés: 40/33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése