2014. augusztus 16., szombat

40. Kritika: Sötét Angyal ( Dark Angel )


http://sotetangyal1dblog.blogspot.hu/

Fejléc: Nos, ahogy elnézem a fejlécet, minden bizonnyal png készítésű lehet. Természetesen ettől eltekintve nekem nagyon elérte a tetszésemet, egyetlen dolog kivételével. Elnézve a betűk hatalmas mivoltát, nekem bántja a szemem a Horan fiú képének árnyalata. Egyszerűen nem illik oda a rideg, hideg színek közé a meleg, világos színekkel rendelkező pasi, nem. Magát a Niall png-t kellene valahogyan hűvös színek körébe vonni, hogy valamiképp normálisan mutasson az egész. De ezektől eltekintve nekem tetszik, viszont a betűk tényleg lehetnének valamivel ( egy-két mérettel ) kisebbek. 

10/ 8

Kinézet: Voltaképp ennél a pontnál több reklamációt mondhatnék, kezdve azzal, hogy szerintem ez a lila szín nem passzol sem a külső háttérhez, sem a magához a fejléchez, javaslom sürgősen fordulj valamelyik designer-hez segítségért, mert a blog kinézete azt hiszem szépen fogalmazva is olyan hely, mint egy háború kellős közepe. A külső háttér sem illik konkrétan semmihez sem, másrészről mi a sablon színe, tehát a lila és a fekete, mintás háttér között az a kb. egy centiméteres csík? Néhol túlzásokba esel a bejegyzésekben és mindenféle színt adsz a betűidnek így rávéve az olvasót, hogy ha megvakul, akkor is olvassa el azt az egy bekezdést, amit a fejezet elejére vagy éppen végére ( bár az többnyire látható ).

10/ 2

Történet: A tartalommal kapcsolatban nem lenne annyi kifogásolnivalóm, mint a külsővel, elvégre ilyen történettel még nem volt szerencsém találkozni. Örülök, hogy egy olyan témát választottál, hogy minden bizonnyal a két kedvenc csürhédet összeboronáltad, azonban vannak kivetnivalók, tekintettel a történet folyamatára. Nagyon gyors. Az egyik percben itt vannak, a másikban meg már máshol, ráadásul az ötletet elképesztő módon kezdted sablonossá alakítani. Tegyük fel példának okáért azt a jelenetet, amikor Hermione megtalálja a Tudás könyvét, ezzel természetesen nincs is semmi baj, mondjuk nekem nagyon hasonlított ez a könyv Tom Denem naplójára, viszont minden bizonnyal nem olyan szerepe lesz, legalábbis reménykedem benne. De lapozzunk vissza... tehát amikor Hermione felteszi az igazán első kérdését, akkor körülbelül a fejemet fogtam amiatt, hogy mégis miért kell ennyire elcsépeltté tenni az egészet? Buta kérdés, de tetszek Ronnak? Az Isten szerelmére, igen, nagyon buta kérdés és nem is érthető. Ron és Hermione a történetedben teljesen máshogy viszonyul egymáshoz, mint a J. K. Rowling által kreált könyvben, de nem csak egymáshoz, hanem az egész világhoz. Azt tanácsolom, hogy ha mindenáron ragaszkodsz a fanfiction világához, akkor legalább légy hű a karakteredhez és gondold át, hogy ő mit tenne meg és mit nem valamint milyen kérdést vetne föl először, mert százszázalékosan megvagyok róla győződve, hogy Granger kisasszonynak esze ágában sem lenne ilyen kérdést feltenni egy ilyen könyvnek, inkább kérdezné meg már csak kíváncsiságból is, hogy kicsoda az üknagyanyja és mivel foglalatoskodott, amikor annyi idős volt, mint ő most. A szerelem egy teljesen más megvilágítás egy ő szempontjából, hiszen világos, hogy ő már az első pillanatoktól kezdve máshogy tekintett Ronra, mint Harryre, aki például teljesen a háttérbe szorult a történetedben. Viszont ez az egész dolog Voldemorttal és a lányával dolog megmozgatta az én fantáziámat is, viszont rögvest leromboltad az izgatottságomat, amikor behoztad a történetbe a többi fiút mindazonáltal, hogy... öhm... Ők miért is vannak benne? Ez az egész dolog szerintem sokkal jobb lenne ha nem az egész kócerájt vitted volna be a varázslóvilágba csupán a szőkeséget, tekintettel arra, hogy a többi négynek közük nincs az egészhez, nincs szerepük, mindössze lézengnek a történetben. A helyesírásoddal annyira nincsenek problémák, azonban a leírásokkal már inkább. Egy-egy fejezetben alig van pár leírás, csupán csak párbeszéd, amik mellesleg néhol igen csak értelmetlenül vannak megfogalmazva. Értem én, hogy titokzatos blogot szeretnél vezetni, de az semmiképp sem megy úgy, hogy mindent érthetetlenül írsz le. A szókincsedet is bővíthetnéd, amire tökéletes alkalom blogokat és könyveket olvasgatni. És a legfontosabb, amit már leírtam az előbb is, hogy ne siess! Kész kényszer volt olvasni a történetet, mert csak kapkodtam a fejemet, hogy mi történik... példának okáért az elején, végülis mi is történt annál az öregasszonynál és hogy kerültek ők a varázsvilágba? Nem értettem, mert aztán a folytatásban habár leírtad Dumbledore szavaival, hogy valamilyen mágikus főzetet vagy varázslatot kaptam, ami által oda csöppentek, de ezt jobban is kifejthetted volna, ahogy minden mást. A fejezetek is borzasztóan rövidek, habár mostanság úgy láttam elkezdted ezt valamiképp korrigálni, szóval ezzel kapcsolatban így tovább, de a hibákat mindenképp javítsd ki, amiket a fentiekben említettem.

10/ 5

Mindent összevetve: Természetesen nem csépelném itt sem a szót, mert az teljesen haszontalan volna, mivel amit kellett azt a föntiekben már leírtam. A design-et mindenképpen cseréld le, mert ránéztem és menekülni szerettem volna, és a történeten is alakíts pár dolgot, hogy minden karakterednek legyen értelme ne csak legyenek, mint bab a levesben. Reménykedem benne, hogy tanácsaim megfogadásának következtében több olvasót tudhatsz majd a tulajdonodban! Sok sikert a továbbiakban is!

30/ 15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése