2014. július 1., kedd

11. Kritika - The Madcap Girl


Fejléc: Tetszik a fejléced, mivel a főszereplő lány szépen ki van vágva, mondjuk én középre helyeztem volna.
A képek, amik rajta vannak szépen össze vannak mosva. 
Egyetlen egy bajom van a fejléceddel, hogy a felirat alig látszik, én világosabb színt választottam volna.
Én még a főszereplő fiút is rá raktam volna a fejlécre, de ezektől eltérve tényleg szép a fejléced.

10/9

Háttér és kinézet: A háttered egyszerű mégis illik a fejléchez színéhez. Én sötét árnyalatot választottam volna, de ez én vagyok. A chatnél lévő szövegdoboz nagyon tetszik, és ötletesnek tartom.
Én a helyedben kiraknék egy mozgó gifet vagy egy ilyen szövegdobozt és bele raknám a történet ismertetőjét, mert a legtöbb ember úgy sem nézi vissza. A menüpont sem rossz, de a színe nem passzol a háttérhez. Szerintem csináltass egy trailer-t, ami jobban vonzaná az olvasókat. Az oldalt lévő versenyek eredménye nem illik az oldalsávba azt is külön tenném az oldalakhoz "Versenyek" néven. Pipákat is rakj ki, hogy az olvasók így is véleményezni tudják a fejezetet.

10/8

Történet: Értékelem, hogy a történetnek van prológusa így többet tudtunk meg Faithről. 
Mikor megpillantottam a történetet megörültem neki, mert imádom a Hamupipőke alapú sztorikat.
De elszomorított az a tény, hogy a dolgokat elsieted. Nem arra gondolok, hogy a lány minden egy tettét írd le, hanem, hogy jobban betekintésünk az érzelmi világába kevesebb párbeszéddel. Sokkal jobban átjönne a történet, ha több gondolata lenne. Én Nathan szemszögéből is írtam volna, hogy ő miként tekintet Faithre az első naptól kezdve. És erősen kétlem, hogy máris szereti a lányt. Én egy kicsit tovább húztam volna. Létezik szerelem első látásra, de ezt nagyon elsürgetted. Próbálj meg gif képeket is berakni, mert úgy sokkal színesebb a fejezet.

10/5

Helyesírás: Egy picit lehetnének nagyobbak a betűk, mert alig láttam őket, de lehet, hogy csak én vagyok ezen a véleményen. Pár hibát találtam, de emiatt ne bánkódj, mert van még mit fejlődnöd.

10/8

Összegzés: 40/30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése