2014. július 10., csütörtök

19. Kritika - Without Shadow


Fejléc: Szép a fejléced, de nekem túl üresnek tűnik. És meg kell mondjam, attól függetlenül, hogy jó szereplőket választottál még nem kellett volna ilyen háromszögbe rakni őket, mert így nem szép, vagy is nekem nem tetszik. Jobb lett volna png-be vagy elmosni a képek széleit. A mellette lévő rózsák szépen el vannak mosva, ami viszont már tetszik. Mondjuk mehetett volna még más is a fejlécre, és ezért mondtam, hogy üres. A betűtípus szép, csak alig lehet kiolvasni.

10/7

Háttér és kinézet: A háttér illik a fejléchez, ami nagyon jól mutat. A menüsávból hiányolom a történet ismertetőjét, mert a legtöbb ember, aki ide téved, az rögtön az ismertetővel kezdi.
Viszont a többi tetszik, mert szépen el vannak rendezve, ami elég ritka. Chat is van, aminek a kódja kifejezetten tetszik. Vélemények is találhatóak a fejezet alatt úgy, hogy nincs belekötni valóm.

10/9

Történet: Beleolvastam az első két fejezetbe, mert rengeteg kritikát kaptam, amit meg kell még írnom.
Végre egy olyan történet, ahol nincs Harry Styles, és még sorolhatnám. A történet nekem nem tűnik sablonosnak, mert én különösen oda vagyok a misztikus blogokért, főleg ha hosszú fejezetekről van szó.
Szépen fogalmazol, ami látszik is, hiszen a lány szemszöge szépen le van írva. Szimpatikus nekem Barbara épp úgy, mint Martin. Na jó főleg a kék szemű fekete hajú pasikért vagyok oda, és nagyon remélem, hogy összefog vele jönni a mi hősnőnk. Bár szerintem tovább fogom olvasni a történetet, hogy még többet tudjak meg a szereplőkről.

10/10

Helyesírás: Nagyon szépen írsz, így nem találtam elírt szavakat, és vessző hibákat sem. 

10/10

Összegzés: 40/36

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Köszönöm a gyors kritikát :) Mitől tűnik sablonosnak a történetem? Nem egészen értettem azt a mondatot, be kell valljam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elírtam, mert azt akartam írni, hogy nem sablonos, bocsánat xD

      Törlés