2014. július 10., csütörtök

16- Kritika - Dream with me


Fejléc: Hát, annyira nem fogott meg a fejléc, hogy őszinte legyek, mert az össze mosott képek nem illenek a fejlécre. Színek alapján sem. Ami bal oldalt van kép egy kézről az sem tetszik. A jobb oldalon lévő zöld kép egyáltalán nem illik oda. A felirat tetszik, az a legjobb, mert a betűtípusa szép. Én a helyedben csinálnék egy új fejlécet, vagy rendelnék valakitől, mert ez a fejléc egy kicsit kicsi.

10/7

Háttér és kinézet: Lila színhez egyáltalán nem illik a barna, főleg ehhez a fejléchez nem. Én valami lilás árnyalatot raktam volna be. Nekem a sablonja sem tetszik ugyanis a fejezeteket, amiket felraksz túl átlátszó.
Az oldalt található menüsáv egyáltalán nem szép, hiszen rózsaszín. Jobb lett volna, ha más színe van. A chat lehetne átlátszó, úgy sokkal szebb lenne.
Én a helyedben az oldalsávba kiraknék egy gifet, ami alatt lenne a történet ismertetője.
Cserével is jobban járnál, hiszen ha sok blogra  ki kerülsz, akkor sokan rá mennek, és olvasni fogják.

10/6

Történet: Elizabeth nekem egy kicsit idegsítő, mert mindenért nyavalyog. Szerintem Brad jól teszi, hogy mindentől védi, és jobb lenne, ha Eliza is belátná ezt. Gondolhattam volna, hogy az egyik barátját fogja megkérni, hogy vigyázzon rá. És, ez a Josh is egy szemétláda, aki kihasználja a nőket. Eliza meg olyan hülye, hogy megbocsát neki. Én a helyében ott hagytam volna, főleg akkor, amikor más sráccal csókolózik, na az sem valami fair.
Nekem túl unalmas, ez a sztori, ami rengeteg párbeszédből áll. Lehetne a szereplők szemszöge hosszabb is. Az olvasók értékelik, ha a szereplők érzéseit jobban leírjuk.
Erre figyelj oda!

10/5

Helyesírás: Ahogy elkezdtem olvasni a fejezeteket, találtam pár hibát, és a fogalmazás terén is van mit javítani.

10/8

Összegzés: 40/26

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése