2014. július 13., vasárnap

23. Kritika - Greyness - 1D


Fejléc: A régi fejlécedhez képest, ez nagyon szép. Szépen össze vannak mosva a képek, és a főszereplő lány is jól ki van vágva. Nem tűnik sablonos szereplőnek. A felirat látszik, és a betűtípus is szép. Engem, csak az idegesít, hogy ha rá megyek a fejlécre, akkor az kör alakúvá válik, szerintem ez roppant idegsítő legalább is nekem. 

10/9

Háttér és kinézet: A háttért pontosan illik a fejléchez, de én ki venném a pipát ami a sablon tervezésnél van, ezen a néven "Görgetés az oldallal", ha ezt ki veszed, akkor sokkal szebben fog mutatni. A menüsávban nincs olyan, hogy fejezetek, pedig az a legfontosabb benne, hiszen a legtöbb olvasó lusta vissza keresni a blog első bejegyzését. A menüsáv színe lehetett volna szürke, mert az passzolt volna mindenhez. Én raknék ki egy gif képet, és alá pedig oda raknám a prológust. De, ez csak az én véleményem.
A fejezet címeknél zavaró a kék szín szerintem vedd sötétebb szürkére. A chatet pedig tedd átlátszóvá, mert úgy jobban mutat.

10/6

Történet: Hát meg kell mondjam neked, már az első fejezettől is elment a kedvem, hiszen már megint tele van 1D szereplőkkel, ami már eléggé zavaró. A történeted igazán kiemelkedő lenne, ha más szereplőket raknál bele, mert ezek már a csapból folynak, és eléggé unalmas. De nem szólok ebbe bele, hiszen a te történeted.
Nekem túl sok volt, hogy még Jézust is látja. Mondjuk jobb lett volna, ha jobban leírod a lánynak az érzéseit, mert az jobban megfogja az olvasókat. Nem olvastam el az egész fejezetet, mert én túlságosan is elkapkodottnak láttam, és meg mondom őszintén untam is.

10/3

Helyesírás: Néhány helyen láttam elírt szavakat, ami egy kicsit szúrta a szememet. De ettől függetlenül mást nem találtam benne.

10/8

Összegzés: 40/ 26


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése