2014. július 11., péntek

21. Kritika - Your dream may come true


Fejléc: Nos meg kell mondjam nekem nem nagyon tetszik a fejléced. Nem, azért mondom, mert gifes. Félre ne értsd, az a legjobb benne. A szereplők egyáltalán nem sablonosak, de a fiú oda van szorítva a sarokba, és alig látszik a szája. Gondolom fontos szereplő lehet, így jobban kiemelkedhetett volna az alakja a lány mellett. A képek szépen össze vannak mosva, és a gif kép is jó helyen van. Egyedül a felirattal van bajom, mert a betűtípusa egyáltalán nem tetszik, hiszen alig tudtam elolvasni. Én a helyedben átcserélném más színűre vagy olyan betűtípust használnék, ami látszik.

10/8

Háttér és kinézet: A fekete egyáltalán nem illik a fejlécedhez. A helyedben beraknék egy világosabb színt, ami összhangban lenne a fejléceddel. Lehet, hogy most nyitottad meg a blogot, de azért figyelj oda, hogy chat legyen, mert a legtöbb olvasó oda írja a véleményét vagy cserét kér. Én az oldalsávba beraknám még a fejezetek, és a versenyek című menüt is. Mert láttam, hogy jelentkeztél versenyre, de szerintem azt fölösleges oda kirakni. Nem ártana még egy külön oldal a díjaknak sem.  Én oldalra még kiraknék egy gif képet, és alá pedig a prológust. Tudom, hogy már kiraktad, de majd, ha jönnek a fejezetek, akkor senki sem fog visszakeresni. De, ez csak egy tanács. Csináltass trailer-t, amivel jobban csábíthatod az olvasókat.

10/ 6

Történet: Hát a prológuson kívül semmi sincs fent, de kőszívű lennék, ha ezt nem értékelném.
Kíváncsivá tett, hogy mi fog történni a lánnyal, bár azt úgyis tudjuk, hogy a farkas valamilyen módon nem fogja bántani. Szerintem izgalmasnak indul, és reménykedjünk benne, hogy az első fejezet is jó lesz.


10/4

Helyesírás: Ahogy olvastam a prológust nem találtam benne hibát úgy, hogy csak így tovább.

10/10

Összegzés: 40/28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése