2014. július 16., szerda

29. Kritika - Lost Souls


Fejléc: Szóval kezdeném azzal, hogy a fejléced egyszerű, mégis szép. Nincsenek rajta zsúfolt képek, és ez szerintem így mutat jól. Különösen a színe. A főszereplő lány, szépen ki van vágva, és teljesen beleolvad a fejlécbe.Tetszik a felirat is, mivel nem túl csicsás, és látható a cím is.
Nem tudok belekötni, hiszen szép lett a fejléced.

10/10

Háttér és kinézet: Sima szürke színt választottál háttérnek, ami egész jó, hiszen az egyszerű kinézet is lehet szép. Tetszenek az oldalt megtalálható kódok, főleg, ami a chatet veszi körül. Nekem viszont nem tetszik, hogy ki van rakva a szereplőgárda, mert én a helyébe a történetet raktam volna ki. Tudom, hogy a menüsávba megtalálható a "szereplők/történet" című modul, de ez így nem mutat, hiszen amint rá mentem megjelent két fekete csík, ami egy kicsit zavaró. Én ennek a két címnek csinálnék két külön oldalt, mert úgy tényleg tökéletes lenne minden.

10/8

Történet: Nem tűnik sablonosnak a történeted, de nekem nagyon zavaros volt minden. Szépen leírtad a prológust, de az első fejezet nagyon rövid lett, és szinte alig tudtunk meg valamit a főszereplő lányról.
Ne érts félre, de van még mit fejlődni, mint mindenki másnak, de jó lenne, ha mindent részletesebben leírnál. Például a lány érzéseit, és hogy hogyan került arra helyre.
Vagy, hogy az állítólagos barátaival mi a helyzet. És rengeteg kérdés van, amire az ember választ szeretne kapni, hiszen a vége olyan értelmetlen volt, de kíváncsivá tett, hogy a kislányt ki üldözte.

10/7

Helyesírás: A prológusban nem találtam hibát, de az első fejezetnél igen, mert a "Hej" rosszul van leírva, amit így kellene írni "Hely". Egy kicsit jobban figyelj oda a helyesírásodra, és akkor minden könnyebben fog menni.

10/9

Összegzés: 40/ 34

2 megjegyzés: