2014. július 20., vasárnap

30. Kritika - In the Enemy's Shadow


Fejléc: Örülök, hogy a régi fejlécedet lecserélted, mert az túl üresnek tűnt nekem. A mostani fejléced szép, de nekem hiány érzetem van vele kapcsolatban. Tudom, hogy nem kell csicsásnak lennie, de azért mehetett volna még rá valami, ami jobban kiemeli a történetet. Mondjuk egy pisztoly vagy, ami kapcsolódik a Maffiához. A főszereplők a fejlécen szépen vannak kivágva, de a mögöttük lévő virág sem illik oda. Ami két oldalt van kép, szépen össze vannak mosva, de én valami mást raktam volna oda, gondolok itt a Maffiás dologra megint. Vagy textúrát is rakhattál volna bele, ami kiemeli a fejlécedet. A felirattal viszont nincs bajom. Ezeket nem bántásnak szántam, mert imádom a szereplőket, akik rajta szerepelnek. 

10/7

Háttér és kinézet: A háttered pontosan illik a fejléchez, ami különösen tetszik. Tetszik a menüsáv, ami nem lett szintén csicsás. A szereplőkről van kép, és azok is szépen el vannak rendezve. Én a helyedben a történet című oldalnál lecserélném a képet, és beraknék egy mozgó gif-et, ami kiemeli az egésznek a lényegét. A fejezet alá szerintem rakjál ki vélemény modult, mert a legtöbb olvasó komi helyett pipál. Nincs sok belekötésem ,mert attól függetlenül, hogy nincs tele rakva html kóddal, egyszerűen mutat, mégis szép.

10/9

Történet: Na most elértem, arra a pontra, amire szerettem volna. Kifejezetten örültem, amikor rá találtam, erre a blogra, mert amikor elkezdtem olvasni az első pár mondatot, akkor már szinte magával ragadott.
És nem csak azért, mert Damon a főszereplő benne, hanem azért, mert kifejezetten tetszik az, hogy leírod Janett érzéseit, és nincs benne semmiféle kapkodás. Bevallom őszintén, amikor először megpillantottam benne Ninát, akkor az volt, az első véleményem, hogy ez a lány sokat fog rinyálni, de kellemeset csalódtam, ugyanis talpraesett nőt alakít, aki mindig civakodik, az érzéseivel. Bolondos barátnői vannak, de meg kell mondjam ők is szimpatikusak. Sokszor olvastam már maffiás blogot, de egyiknél sem izgultam, hogy most mi lesz, azzal a lánnyal, aki látta a gyilkosságot. Megölhették volna, de nem tették, ami arra utal, hogy van még dolguk a lánnyal. Célzok itt Janett-re. Tudom, hogy előbb-utóbb összefog jönni Damon-nel , csak idők kérdése, de ezt nem az alapján döntöttem el, hogy rá néztem a fejlécre, hanem, mert őt emelted ki a legjobban. Erre tutira kíváncsi vagyok, főleg Janett múltjára, ami a családjával kapcsolatos.
A további szereplőkre szeretnék rátérni. Enzo, Klaus, Kol, Derek...Most lehet hülyének nézni, de teljesen oda vagyok, ezért a fiúkért, és nem csak, ezért imádom a történetedet, hanem mert tetszik, hogy leírod a szereplők tulajdonságait. Vicces karakterek, ami kifejezetten tetszik, mert ez kell egy történetbe.
Nekem csak, annyi bajom van, hogy a betűk lehetnének egy kicsit nagyobbak, mert úgy kellemesebb lenne az olvasása. 

10/10

Helyesírás: Nem fogok belekötni semmibe sem, mert ahogy elolvastam az öt fejezetet, nem láttam benne, vessző hibákat, és elírt szavakat sem. Tetszik, ahogy fogalmazol, és csak annyit fűzök hozzá.
"Csak így tovább"

10/10

Összegzés: 40/36

2 megjegyzés:

  1. Kedves Crystal!
    Köszönöm szépen a kritikát, a tanácsaidat pedig megfogom fogadni! :) Örülök, hogy tetszik a blog és még egyszer nagyon köszönöm a kritikát!

    Puszi, Faith. xx

    VálaszTörlés