2014. július 9., szerda

13. Kritika - Minden jó, ha jól érzed magad


Fejléc: Már bocsánat, hogy ezt mondom, de ez a fejléc borzalmas. Az rendben van, hogy a szereplők ki vannak vágva, de ezeket meg lehet találni a google-ban. Semmi munka nincs benne, hiszen van egy háttér és rajta a szereplők, akik png formában vannak, s azok pedig megsokszorozódnak.
A felirat sem valami jól mutat ott felül. Nem tudom, hogy ki csinálta, de én a helyedben vagy csinálnék másikat vagy rendelnék.

10/2

Háttér és kinézet: A háttér sem illik a fejléchez, szerintem jobb lett volna hozzá valami barack szín.
Az oldalsávban nincs chat, ami eléggé rossz, mert a lusta olvasók általában oda írnak.
A történet ismertetőjét sem láttam, ami nagyon fontos, hiszen ez alapján döntenek, hogy olvasni fogják-e vagy sem. Én raknék ki az oldalsávba oldalakat, és beraknám oda a fejezeteket, és a szereplőket. 
A fejezet alá jó lenne, ha kiraknád a véleményeket, hiszen a pipálás is több, mint a semmi.
Cserék sincsenek, pedig ezzel sokkal népszerűbb lehetne blog. Szóval van még mit alakítani rajta.

10/2

Történet: Nem akarlak megsérteni, de úgy, mint a One Direction, ez a csapat is már a csapból folyik. Mondjuk, ezeket jobban kedvelem. De a történet egy kicsit sablonos. Van egy lány, aki szürke kisegér, és senki sem foglalkozik vele. És miért lenne olyan hülye, hogy ki megy a busz elé?
Egy értelmes ember, ha ki megy az utcára szétnéz.
És majd Magyarországon megismerkedik a fiúkkal, és hopp az egyikbe szerelmes lesz.
Már előre tudom, pedig csak az első két fejezetet olvastam el.
Túlságosan is sok a párbeszéd, és alig tudunk betekinteni a lány érzelmeibe. A fejezetek lehetnének hosszabbak is, mert ez nagyon rövid. 

10/2

Helyesírás: Hát van még mit fejlődni fogalmazás terén, de helyesírási hibát nem nagyon találtam.

10/8

Összegzés: 40/14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése