2014. július 14., hétfő

26. Kritika: A Sztárság árnyékában


A Sztárság árnyékában
http://asztarsagarnyekaban.blogspot.hu/


Fejléc: Sajnálatos mód ismét egy olyan blogba akadtam, amelynél a kinézetnél bukik minden. Bizonyára tisztában vagy azzal, hogy az olvasók legalább kilencven százaléka külsőről ítél először, és ha ez a helyzet, akkor sajnos te eléggé fogytán lennél az olvasókból. A fejléced rózsaszín árnyalatai teljesen eltérnek a fekete-fehér színű karakterektől. Ahogy felfedeztem, nem te készítetted, ezért is ajánlanám, hogy fordulj máshoz segítségért ez ügyben. A képek sincsenek valami jól elhelyezve és a színek miatt még a felirat sem néz ki valami remekül. Véleményem szerint mindenképp cseréld le!

10/ 3

Kinézet: Ahogy az előbb is említettem, a blogod külseje nem fest valami fényesen. Habár a modulok jól megvannak választva, majd elhelyezve, viszont a háttér nagyon bökte a csőrömet. Nekem ezek a piros téglák nem nyerik el tetszésemet és tényleg ajánlanám, hogy ha egy kicsit világosabb háttérrel gazdagítanád a blogot!

10/ 3

Történet: A bevezetőt végig futva nagyokat sóhajtoztam, hogy ismételten egy One Direction blog, amelynek talán annyira lesz eleje és vége, mint a többinek. Azonban kellemes meglepetés ért, amikor az ismertetőt is elolvastam. Menedzserek és szerelmi problémákkal küzdő fiatalokról szóló történeted valóban eléggé érdekesnek hangzik, azonban meg kell, hogy kérjelek, hogy ne vigyél bele sablonokat. Elég legyen a közönségnek annyi, hogy a banda fanfiction, ne tegyél bele többet, mert a jól indult sztori gyorsan válik át egy unalmas szerelmi történtté.

10/ 10

Mindent összevetve: Amit ide kellene bepötyögnöm azt minden bizonnyal már megtettem a fentiekben. Örülök, hogy, habár még csak most kezdted mégis fogalmazásod szép és hibátlan. Sok sikert kívánok a blogodhoz és reménykedem benne, hogy nagyobb olvasótáborral bővelkedhetsz tanácsaim megfogadása után!

30/ 16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése