2014. július 25., péntek

32. Kritika - Azure


Fejléc: Nagyon szép a fejléced, de nekem van vele egy kis problémám, és ezt nem azért mondom, mert kötekedhetnékem van, hanem azért, mert a felirat nem a megfelelő helyen van elhelyezve.
A betűtípusa sem tetszik meg mondom neked őszintén, mert alig látszik, és teljesen beleolvad a fejlécbe, pedig ez nagyon fontos. De nem csak oktatni akarlak, hanem leírni, hogy én továbbra is mit gondolok a fejlécedről. A képek nagyon szépen össze vannak mosva, és a színek is passzolnak egymáshoz. 
Remek lányt találtál rá, hiszen ez a kép egy kicsit titokzatos, bár az alakja látszódhatott volna egy kicsit.
Ezektől a dolgoktól eltekintve szép munka.

10/9

Háttér és kinézet: A blogon lévő háttér illik a fejlécedhez, egyszerűen hangulatos.
De most térjünk rá a többi dologra. Észrevettem, hogy neked az oldalsávban nincsenek menük pedig azok nagyon fontosak, mert az olvasóknak nem kellene időt pazarolniuk arra, hogy visszakeressék a prológust, vagy akár az első pár fejezetet. A szereplőkről egyáltalán nincs kép, ami eléggé zavaró, mert sokan kíváncsiak, hogy hogyan is nézhetnek ki. Én a helyedben kiraknék egy gif képet, és alá helyezném el a prológust, mert úgy szerintem senkinek sem kellene visszakeresgélni, és hát úgy szebben mutatna.
Jobban mutatna még az is, hogy a sablonnál a fő háttér nem fehér lenne hanem világoskék. Így a chatet is átlátszóvá tenném. Az olvasók modult lejjebb helyezném, mert aki erre a blogra téved nem a feliratkozással fogja kezdeni. Külön tetszik az, hogy van zenelejátszó, ami csak akkor indul el, ha mi szeretnénk.
Cseréket is rakhatnál ki, amivel több olvasót szerezhetnél. Én a helyedben még trailer-t is csináltatnék.

10/4

Történt: Ahogy belekezdtem a történetedbe, furcsa módon megtetszett a történet addig a pontig, amikor nem kapkodtad el. Szépen elkezdted leírni a főszereplő lány kirekesztését, és gondolatait, de után folyamatosan jöttek az események, mert hirtelen a semmiből felbukkan az új fiú. Természetesen a lány a szürke kisegér, akit állandóan bántanak a másik percben meg kinyissa a száját, aminek örültem, de egy kicsit lehetne magabiztosabb. Jack-kel való viszonya is elég furcsa nekem, mert az egyik percben ölik egymást a másikban pedig jól elbeszélgetnek. Lassan kellene haladnia a dolgoknak, az ismerkedésüktől kezdve. És a fiú érzései még engem is összezavartak, mert először szarba sem nézi Aurore-t a másikban kedves, és harmadszor szívatja, és hopp utána már lelkiismerete nem hagyja nyugodni. Észrevettem egy apró hibát. 
Például: -Aurore! - Sürgetőbb hangnemben mondta ki a nevem...én, ez így írnám..
-Aurore! - sürgetőbb hangnemben mondta ki a nevem...
Sokkal szebben mutatna így a mondat, hiszen olyan, mintha egybeolvadna, és nem lenne se eleje se hátulja.
A fejezetekbe szerintem rakjál gif-ket vagy egyszerű képeket, mert úgy jobban mutatna.

10/5

Helyesírás: Ahogy elolvastam a fejezeteidet, nem találtam benne elírt szavakat vagy vessző hibákat.

10/10

Összegzés: 40/28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése