2014. július 11., péntek

20. Kritika - Az utolsó Onaeum


Fejléc: Ritkán látok ilyen fejlécet. És meg kell mondjam nagyon tetszik, mert az összemosott képek szélei nem látszanak, és nem helyezkednek el rosszul a lány körül.. A főszereplő szépen van kivágva, és teljesen bele olvad a szürke fejlécbe. Szóval nekem elnyerte a tetszésemet.

10/10

Háttér és kinézet: Egyszerű a háttér, mégis illik a fejléchez, ami elég ritka, hiszen másnál rengeteg az elhanyagolt design, de itt mindent rendben találtam. Külön van ismertető a történetről. A blogon megtalálható kódok is tetszenek, főleg, ami a chat körül van. Én feljebb raknám Daron Grusader gifét, mert úgy sokkal jobban mutatna szerintem. És a menüsáv sem rendezetlen. Itt sem tudok semmibe sem belekötni, hiszen szép a kinézet.

10/10

Történet: Nekem nagyon szimpatikus Audri, de a szülei viszont már nem. Mondjuk nem minden család
tökéletes. Kifejezetten tetszik az, ahogyan leírod a szereplők érzéseit, és ez nagyon fontos, hiszen az olvasók így át tudják érezni. Igaz, hogy még nem olvastam el az összes részt, de igyekszem vele, mert tetszik az írásod.

10/10

Helyesírás: Egy két helyen láttam lemaradt betűket, de ez nem ront az írásodon, csak máskor figyelj oda.
Amúgy ettől függetlenül nem láttam vessző hibát, sem rosszul írt szavakat.

10/10

Összegzés: 40/40
Szép eredmény, mert eddig senkinek sem adtam maximális pontot. Gratulálok!




2 megjegyzés: