2014. július 14., hétfő

25. Kritika - Sarki fény


Fejléc: Nagyon tetszik a fejléc, hiába egyszerű. A szereplőket nem ismerem, de amint megpillantottam őket a fejlécen, rögtön magával ragadott. Tetszik, hogy mind a két oldalon megtalálhatóak a szereplők. A háttérben lévő képek szépen össze vannak mosva. Szép a betűtípusa a történet címének. Mondjuk, ami alatt helyezkedik el az nem kellett volna oda. De úgy látom, hogy nem te csináltad a fejlécet, ezért nem kötök bele úgy semmibe sem.

10/10

Háttér és kinézet: A fejlécedhez illik a háttér. A modulok is szépen el vannak rendezve, főleg a fejezetekben található kis cím keretek nagyon tetszenek. Végre valaki kirakta oldalra a történet ismertetőjét, és nem csak egy prológust rakott ki. Szerintem itt minden passzol a fejléchez.

10/10

Történet: Frida személyisége rögtön megfogott, mert elég kedves, és szerethető személyiség. Szereti a szülőföldjét, és sajnálom, hogy elvesztette az édesapját. Adrian remek mostoha apa szerintem, és öröm volt nézi, hogy kijön a lányokkal. Lotte-én, annyit röhögtem, főleg amikor a bőröndjeit cipelte.
Petra is aranyos, és jól látni, hogy meg vannak Fridával. Most, hogy visszatértek oda ahonnan el kellett költözniük, beindultak az események. Alexander szemszögébe is betekinthettünk, ami eléggé eseménydús. És kíváncsivá tett az, hogy hogyan fog alakulni a viszonyuk egymással. Remélem nem kellesz választaniuk, a szerelem, és a zene között. Bár minden lehetséges, főleg akkor, ha a szülők is bele avatkoznak.

10/10

Helyesírás: Láttam egy két elírt szót, de attól függetlenül szépen írsz.

10/10

Összegzés: 40/40
Gratulálok maximális pontszám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése