2014. július 8., kedd

12. Kritika - Excellent at revenge

http://bosszuboljeles.blogspot.hu/

Fejléc: Mostanában elég sok ilyen kinézetet találok. Furcsa egy kicsit, hiszen nem, ehhez vagyok szokva, de attól függetlenül tetszik. Nem ítélkezek a fejlécnél, mert aki rajta van nem éppen a kedvenc karaktereim közé tartozik. Tudom, ez nem sablonos sztori, de már a csapból is, ezek a fiúk folynak. Viszont a főszereplő lányt nem sok helyen láttam még.

10/10

Háttér és kinézet: A háttér illik az oldalt megtalálható fejléchez. Chat is van, mert ugye a legtöbb ember oda ír, ha lusta. Cserék is találhatóak végre. Az ismertetőnél csak, annyi gondom van, hogy a vége lemaradt. Tetszenek, ezek a szövegdobozok. Menü oldalak is vannak. Úgy, hogy nincs mibe belekötnöm.

10/10

Történet: Az első két fejezetet tudtam elolvasni mivel a többire már nem volt időm.
Sophie igazán kedvelhető személyiség, és külön az tetszik benne, hogy nem nyivákol. Mondjuk az első részből nem nagyon tudtunk meg semmit, de attól függetlenül szépen leírtad a szereplők jellemét.
Már az első perctől fogva szimpatikus nekem Dylan, és már arra is rájöttem, hogy Sophie-val jár. Természetesen erre az első fejezetben jöttem rá.
Szép párt alkotnak, bár Jace-t alakíthatta volna valaki más, bár meg kell mondjam, ahogy leírtad a személyiségét, az kivételesen tetszett. Szerintem még vissza fogok térni olvasni.

10/9

Helyesírás: Szépen fogalmazol, és a fejezeteid is elég hosszúak. Egész jó, de én láttam néhány lemaradt betűt és elírt szavakat. De, ettől függetlenül jó.

10/9

Összegzés: 40/38

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése